عرضه رسمی گوشی‌های نوکیا ۷۰۱، ۷۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۱ در بازار ایران+تصویر(اگه نبینید سرتون کلامیره)
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی
 

نوکیا امروز عرضه رسمی گوشی‌های نوکیا ۷۰۱، ۷۰۰، ۵۰۰، ۱۰۱ را در بازار ایران اعلام کرد.

نوکیا ۷۰۱: روشن‌ترین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل Belle

نوکیا ۷۰۱ یک گوشی هوشمند خوش‌فرم، باریک و سبک است که روشن‌ترین صفحه‌نمایش را در میان تمام تلفن‌های همراه جهان دارد. این صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچ ClearBlack display برای استفاده در فضای بسته و باز بی‌نظیر است. علاوه بر این، نوکیا ۷۰۱ از فناوری حذف نویز برای ایجاد شفاف‌ترین کیفیت صدا برخوردار است و مانند دیگر گوشی‌های هوشمند جدید، به فناوری اشتراک و اتصال NFC با یک ضربه مجهز است که با کمک آن محتوای تلفن همراه به اشتراک گذاشته می‌شود و به نظر می‌رسد به‌طور بی‌سیم به هدفون‌ها و بلندگوهای NFC منتقل شده و پخش ‌شود.

گوشی هوشمند نوکیا ۷۰۱ که بر پایه طراحی نوکیا C7 پرطرفدار ساخته شده است، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل، فلاش LED دوتایی، دوبرابر بزرگنمایی دیجیتال، دوربین دوم برای تماس‌های تصویری و ضبط ویدیویی HD دارد. این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که با کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می‌یابد.

نوکیا ۷۰۰: کوچکترین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل Belle

نوکیا ۷۰۰ تنها با برخورداری از ۵۰ سانتی‌متر مکعب حجم، وزن ۹۶ گرم و ابعاد ۱۱۰×۵۰٫۷×۹٫۷ میلی‌متر نه تنها جمع و جورترین گوشی هوشمند سیمبین است، بلکه جمع و جورترین گوشی لمسی یک‌تکه (مونوبلاک) در دنیاست. اگرچه اندازه‌اش کوچک است، اما کارایی‌هایی نظیر اتصال و اشتراک با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC، پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه‌نمایش AMOLED با فناوری ClearBlack display، ۲ گیگابایت حافظه داخلی (با امکان ارتقا به ۳۲ گیگابایت با استفاده از کارت microSD و درنهایت ۳۴ گیگابایت)، ضبط ویدیویی HD و دوربین ۵ مگاپیکسل با فوکوس کامل به همراه فلاش LED این اندازه کوچک را جبران می‌کنند.

علاوه بر این، نوکیا ۷۰۰ برترین گوشی هوشمند دوستدار محیط زیست است. این گوشی با برخورداری از باتری بادوام، استفاده زیاد از مواد بازیافتی و امکاناتی برای کاهش مصرف باتری، یک گوشی هوشمند کامل برای هر کاربری است که به محیط زیست اهمیت می‌دهد.

نوکیا ۵۰۰: گوشی هوشمند سریع، سبک و رنگارنگ

نوکیا ۵۰۰ صفحه‌نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی خازنی با وضوح ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل دارد. در پشت گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسل که قابلیت ضبط ویدئو دارد نیز به چشم می‌خورد که برای استفاده روزانه ایده‌آل است.

نوکیا ۵۰۰ با جدیدترین سیستم‌عامل سیمبین Anna می‌آید که رابط کاربری جدید، مرورگر بهتر و قابلیت صفحه‌های جداگانه در پیام رسانی دارد. از نظر سخت‌افزاری، نوکیا ۵۰۰ به پردازنده ۱ گیگاهرتز مجهز است. حافظه داخلی ۲ گیگابایت و امکان ارتقا تا ۳۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. نوکیا ۵۰۰ دررنگ‌های سفید و مشکی در دسترس خواهد بود؛ البته در ابتدا رنگ مشکی، و سپس مدل سفید رنگ آن در پایان امسال وارد بازار می‌شوند. ۳ قاب پشت نیز در رنگ‌های متنوع در جعبه موجود است.

نوکیا ۱۰۱: دوسیم‌کارته ارزان

نوکیا ۱۰۱ پنجمین گوشی دوسیم‌کارته نوکیا در سه ماه اخیر و از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های نوکیا تاکنون است. قابلیت دوسیم‌کارته در این گوشی به کاربران امکان می‌دهد تا با دو شبکه متفاوت ارتباط برقرار کرده و تماس و پیام‌ دریافت کنند. علاوه بر این، مدیریت سیم‌کارت به کاربران امکان می‌دهد که تنظیمات ۵ سیم‌کارت را روی گوشی ذخیره کنند و آنها را با اسم و نشان اختصاصی در تنظیمات سیم‎‌کارت شخصی‌سازی کنند.

نوکیا ۱۰۱ علاوه بر رادیو اف‌ام، امکاناتی نظیر پخش‌کننده موسیقی و بلندگویی با قدرت ۱۰۳ فون دارد و با کارت حافظه microSD تا ۱۶ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند همه مجموعه موسیقی خود را همیشه همراه داشته باشند.




:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست